Sider

søndag 1. august 2010

Ferie planlegging

Jeg sitter nå her og lurer på hva det er som gjør at jeg ikke kan finne priser eller booke hotell og flybilletter for en ferie jeg planlegger for september 2011. Etter å ha reist mye rundt om i verden vet jeg faktisk at man bare kan reservere og bestille 365 dager i forveien, men det hadde da vært så mye enklere om man kunne bestille med en gang når man vet at man skal dra og ingen ting i verden får lov til å stoppe meg fra å reise....men sånn er det nå en gang og jeg får heller telle dager til rundt 20 september, for hjemreisedatoen må jo også selvsagt være innen for de 365 dagene.

Uansett så blir det tur til Barcelona og Spania i september 2011.

1 kommentar:

Unknown sa...

Sendte mail til hotellet vi ville bo på jeg, så nå har vi reservert rom :-)Da er det bare flybilletter igjen og så er alt klart får tidenes Herbalife Extravaganza.

Vi du være og bli en del av teamet vårt som reiser ned, ta kontakt via heidi.lock@healthinmotion.no